Sprzęt pływacki

Na każdym poziomie zaawansowania bardzo pomocne są różnego rodzaju przyrządy pływackie, stosowane w sposób przemyślany są nieocenioną pomocą, przyspieszają i ułatwiają opanowanie kolejnych etapów pływania. W naszej szkole od samego początku stawiamy na jakość i innowację. Dlatego korzystamy głównie ze sprzętu lidera w tym segmencie, amerykańskiej firmy Finis.

SPRAWIAMY ABY PŁYWANIE BYŁO PRZYJEMNIEJSZE…

 

„Współpracujemy z rozległą rodziną pływaków i trenerów na całym świecie, aby pozostać w awangardzie pływackich technologii. Ponieważ rozumiemy, że lepsza technika jest sekretem szybszego pływania, nasze produkty pomagają sportowcom wszystkich specjalizacji udoskonalić podstawy będące fundamentem doskonałości.”

Finis

DESKI I BOJKI

BOJKA ANKLE

BOJKA O PODWÓJNYM ZASTOSOWANIU

Poziom zaawansowania

POZIOM POCZĄTKUJĄCY, ŚREDNIO ZAAWANSOWANY I ZAAWANSOWANY

Może być używana zarówno jako bojka między udami jak i deska podnosząca pozycję kostek. W drugim wypadku wymusza na pływaku używanie mięśni rdzenia.

Używaj jej do...

Korekty ułożenia ciała w wodzie oraz budowania mięśni rdzenia podczas zadań samymi rękoma. Włóż w nią nadgarstki podczas zadań nogami aby pracować nad opływowym ułożeniem ciała.

Rozmiary

Dostępna w jednym, uniwersalnym rozmiarze.

Korzyści

  • Buduje mięśnie rdzenia i zwiększa siłę górnej partii ciała
  • Wymusza podniesioną pozycję ciała i poprawia rotację bioder
  • Buduje pamięć mięśniową

Stworzona jako bojka o podwójnym zastosowaniu w celu korekty pozycji ciała i aktywowania mięśni rdzenia.

BOJKA FOAM PULL BUOY

BOJKA DO NÓG Z PIANKI

Poziom zaawansowania

POZIOM POCZĄTKUJĄCY, ŚREDNIO ZAAWANSOWANY I ZAAWANSOWANY

Zwiększa wyporność i podnosi nogi.

Używaj jej do...

Budowania siły górnych partii ciał podczas zadań samymi rękoma. Używaj razem z wiosełkami FINIS Agility Paddles aby zrobić kompletny trening rąk!

Rozmiary

Dostępna w rozmiarze dla dzieci i dorosłych.

Korzyści

  • Podnosi biodra i nogi w celu wymuszenia odpowiedniej techniki
  • Buduje siłę górnej partii ciała
  • Poprawie ułożenie ciała

Stworzona jako klasyczna, wytrzymała bojka o dużej wyporności.

DESKA ALIGNMENT KICKBOARD

OPŁYWOWA DESKA Z PASKIEM NA RĘKĘ

Poziom zaawansowania

POZIOM POCZĄTKUJĄCY, ŚREDNIO ZAAWANSOWANY I ZAAWANSOWANY

Mała powierzchnia deski tworzy lżejszy nacisk na barki niż ma to miejsce w przypadku standardowych desek.

Używaj jej do...

Wszystkich zadań nogami, ćwiczeń technicznych z jedną ręką oraz kopnięć na boku – idealna przy wszystkich czterech stylach pływackich.

Rozmiary

Jeden uniwersalny rozmiar.

Korzyści

  • Uczy opływowej pozycji ciała, od czubków palców po same stopy
  • Wymusza idealne ułożenie ciała gdy znajduje się odrobinę pod taflą wody
  • Zmniejsza nacisk na barki

Stworzona by być lekko zanurzoną pod wodą – dzięki temu ciało zachowuje właściwą pozycję a obręcz barkowa i dolny odcinek pleców zostają odciążone.

DESKA FOAM KICKBOARD

STANDARDOWA DESKA PŁYWACKA

Poziom zaawansowania

POZIOM POCZĄTKUJĄCY, ŚREDNIO ZAAWANSOWANY I ZAAWANSOWANY

Idealna dla każdego pływaka, który dobrze czuje się w wodzie i potrafi samodzielnie pływać.

Używaj jej do...

Budowania siły nóg i wytrzymałości podczas zadań nogami. Używaj razem płetwami FINIS Edge aby zwiększyć wydolność sercowo-naczyniową.

Rozmiary

Dostępna w rozmiarze dla dzieci i dorosłych.

Korzyści

  • Wymaga pełnego skupienia się na technice kopnięć
  • Buduje siłę nóg
  • Angażuje mięśnie bioder i pośladków

Stworzona z myślą o treningu ruchów kopnięć i budowaniu siły nóg.

PASKI NA KOSTKI

PASEK NA KOSTKI PULLING ANKLE STRAP

STANDARDOWA DESKA PŁYWACK

Poziom zaawansowania

POZIOM ŚREDNIO ZAAWANSOWANY I ZAAWANSOWANY

Idealna dla każdego pływaka, który dobrze czuje się w wodzie i potrafi samodzielnie pływać.

Używaj jego do...

Zadań samymi rękoma. Używaj razem bojką FINIS Foam Pull Buoy aby ponieść nogi bliżej lustra wody.

Rozmiary

Jeden uniwersalny rozmiar.

Korzyści

  • Całkowicie unieruchamia nogi
  • Buduje siłę górnych partii ciała
  • Pozwala skoncentrować się na pociągnięciach i rotacji ciała

Stworzony z myślą o pływakach, którzy chcą skoncentrować się na pozycji ciała wodzie, sile górnych partii mięśni i technice.

WIOSEŁKA

WIOSEŁKA ISO

IZOLUJĄ MIĘŚNIE

Poziom zaawansowania

POZIOM ŚREDNIO ZAAWANSOWANY I ZAAWANSOWANY

Wywołują zaburzenia w równowadze dłoni. Dzięki temu pływak zmuszony jest zwiększyć nacisk na właściwą stronę wiosełek, aby utrzymać prawidłową technikę pociągnięcia.

Używaj ich do...

Zwiększenia świadomości o popełnianych błędach oraz izolowania/budowania określonych grup mięśni. 

BUDOWA WIOSEŁEK

Konstrukcja bez gumek. Można używać ich na dwa sposoby aby izolować zewnętrzne lub wewnętrzne grupy mięśni. 

Korzyści

  • Zwiększają świadomość pociągnięcia
  • Pozwalają pływakom na autokorektę techniki
  • Podnoszą poziom „czucia wody”
  • Ćwiczą siłę określonych partii mięśni 

Stworzone z myślą o izolowaniu określonych partii mięśni aby poprawić technikę, wzmocnić ich siłę oraz zmienić błędne przyzwyczajenia.

WIOSEŁKA AGILITY

BEZ GUMEK PODTRZYMUJĄCYCH

Poziom zaawansowania

POCZĄTKUJĄCY, ŚREDNIO ZAAWANSOWANY I ZAAWANSOWANY

Zmuszają do utrzymania właściwej pozycji dłoni podczas całego pociągnięcia – w przeciwnym wypadku wiosełko spadnie z dłoni. 

Używaj ich do...

Treningu siłowego oraz podstawowej korekty techniki. 

BUDOWA WIOSEŁEK

Konstrukcja bez gumek podtrzymujących. 

Korzyści

  • Budują siłę górnych partii ciała
  • Wymuszają prawidłowy chwyt wody oraz budują pamięć mięśniową
  • Dostarczają pływakom informacje zwrotne o ich technice

Stworzone z myślą o dostarczaniu natychmiastowych informacji zwrotnych dotyczących techniki.

WIOSEŁKA FREESTYLER

STWORZONE DO TRENINGU KRAULA

Poziom zaawansowania

POCZĄTKUJĄCY I ŚREDNIO ZAAWANSOWANY

Gumki utrzymują wiosełka we właściwej pozycji dzięki czemu pływak może skoncentrować się na prawidłowym chwycie wody i pociągnięciu w kraulu. 

Używaj ich do...

Zadań kraulowych aby poprawić fazę chwytania wody oraz ruch ręki poprzez naukę szybowania i wydłużania pociągnięcia. 

BUDOWA WIOSEŁEK

Wydłużony kształt ze statecznikiem i gumką przytrzymującą środkowy palec. 

Korzyści

  • Wydłużają pociągnięcie i zapobiegają błędnemu chwytowi wody przy wkładaniu ręki do wody
  • Dostarczają informacji o pozycji i kącie dłoni
  • Budują siłę górnej części tułowia i zwiększają dystans przepłynięty na jednym pociągnięciu 

Stworzone z myślą o prawidłowym wkładaniu ręki do wody oraz wydłużeniu pociągnięcia kraulowego.

STABILIZATORY FULCRUM

TRENUJĄ WCZESNĄ PIONIZACJĘ PRZEDRAMIENIA 

Poziom zaawansowania

POCZĄTKUJĄCY, ŚREDNIO ZAAWANSOWANY I ZAAWANSOWANY

Specjalny kształt „ósemki” wymusza prawidłowe ułożenie nadgarstka i łokcia oraz zapobiega zbyt niskiemu ułożeniu łokcia podczas fazy odepchnięcia. 

Używaj ich do...

Budowania techniki kraula i uczenia się prawidłowej pamięci mięśniowej. 

BUDOWA WIOSEŁEK

Kształt „ósemki”. Przy wczesnej pionizacji przedramienia łączy wspólną pracę dłoni, nadgarstków i łokci. 

Korzyści

  • Wymuszają wczesną pionizację przedramienia
  • Uczą pływania z wysokim łokciem aby poprawić efektywność pociągnięcia
  • Zapobiegają zbytniemu obciążeniu stawów barkowych 

Stworzone z myślą o trenowaniu wczesnej pionizacji przedramienia.

WIOSEŁKA INSTINCT

POPRAWIAJĄ CHWYT WODY 

Poziom zaawansowania

POCZĄTKUJĄCY I ŚREDNIO ZAAWANSOWANY

Wiosełka o małej powierzchni, uczą prawidłowego ułożenia nadgarstka pozwalającego na lepszy chwyt wody. 

Używaj ich do...

Ćwiczeń budujących technikę pociągnięć przy wszystkich czterech stylach pływackich. 

BUDOWA WIOSEŁEK

Bez gumek podtrzymujących.

Korzyści

  • Siła i wytrzymałość
  • Rozwija kondycję sercowo-naczyniową
  • Prawidłowe rozpoczynanie ruchu od biodra, a nie kolana

Stworzone specjalnie na potrzeby treningu techniki pociągnięć w celu zwiększenia czucia wody.

WIOSEŁKA BOLSTER

TRENUJĄ WCZESNĄ PIONIZACJĘ PRZEDRAMIENIA 

Poziom zaawansowania

POCZĄTKUJĄCY I ŚREDNIO ZAAWANSOWANY

Wymuszają pozycję, która aktywizuje całe przedramię w trakcie pociągnięcia, od łokcia aż po palce. 

Używaj ich do...

Ćwiczeń do wszystkich czterech stylów pływackich aby udoskonalać i koncentrować się na technice. 

BUDOWA WIOSEŁEK

Szerokie wiosełko z przedłużeniem na nadgarstek. 

Korzyści

  • Wymuszają wczesną pionizację przedramienia
  • Uczą pływania z wysokim łokciem aby poprawić efektywność pociągnięcia
  • Budują siłę górnej części tułowia

Stworzone z myślą o zwiększeniu świadomości pracy nadgarstka i przedramienia podczas fazy pociągnięcia.

PŁETWY TRENINGOWE

PŁETWY LONG FLOATING FINS

DŁUGIE PŁETWY UNOSZACE SIE NA WODZIE

Poziom zaawansowania

POCZĄTKUJĄCY

Długie pióra stawia większy opór i zmusza do silniejszego kopnięcia w dół – dzięki temu płyniesz szybciej.

Używaj ich do...

Treningu poprawnego ułożenia ciała i do nauki nabierania oddechów.

Rodzaj pióra

Płetwy z długim piórem, wykonane z naturalnej gumy.

Korzyści

  • Wprowadzają korektę w ułożeniu ciała
  • Nadają pędu od pierwszego kopnięcia
  • Wysoka wyporność

Stworzone z myślą o zapewnieniu wyporności oraz wydłużaniu kopnięć.

Z2 GOLD ZOOMERS ®

PŁETWY Z KRÓTKIM PIÓREM

Poziom zaawansowania

POCZĄTKUJĄCY I ŚREDNIO ZAAWANSOWANY

Płetwy o małej powierzchni, nadające pędu przy kopnięciu do góry i nie stawiające znacznego oporu przy kopnięciu w dół.

Używaj ich do...

Zadań technicznych, treningu przekrojowego oraz podczas rehabilitacji.

Rodzaj pióra

Krótkie, wąskie pióro wykonane z naturalnej gumy.

Korzyści

  • Nadają pędu
  • Wprowadzają korektę w ułożeniu ciała
  • Ograniczają zmęczenie nóg

Stworzone do użytku podczas zadań technicznych dla osiągnięcia większych prędkości.

PŁETWY POSITIVE DRIVE FINS

PŁETWY DO TRENINGU CZTERECH STYLÓW

Poziom zaawansowania

POCZĄTKUJĄCY I ŚREDNIO ZAAWANSOWANY

Płetwy o małej powierzchni, wymuszające poprawne kopnięcia przy pływaniu wszystkimi czterema stylami pływackimi, również w stylu klasycznym.

Używaj ich do...

Pływania stylem zmiennym.

Rodzaj pióra

Krótkie, zaokrąglone płetwy wykonane z naturalnej gumy.

Korzyści

  • Zwiększają gibkość stawów skokowych
  • Zwiększają prędkość stóp przy kopnięciach
  • Budują siłę podczas pływania wszystkimi czterema stylami

Stworzone z myślą o zwiększeniu gibkości stawów skokowych i prędkości uderzeń stopami przy wszystkich czterech stylach pływackich

ZOOMERS ® GOLD

PŁETWY Z KRÓTKIM PIÓREM

Poziom zaawansowania

ŚREDNIO ZAAWANSOWANY

Płetwy o małej powierzchni, wymuszają intensywną pracę nóg poprzez nie stawianie oporu przy kopnięciach w dół oraz generowanie niskiego pędu przy kopnięciach do góry.

Używaj ich do...

Dłuższych zadań do kraula, grzbietu oraz samymi nogami.

Rodzaj pióra

Płetwy z krótkim piórem, wykonane z naturalnej gumy.

Korzyści

  • Zwiększają siłę nóg
  • Budują wydolność sercowo-naczyniową
  • Zwiększają gibkość stawów skokowych

Stworzone aby wymusić krótsze, szybsze kopnięcia i budować mięśnie nóg.

EDGE FINS

PŁETWY TRENINGOWE BUDUJACE MIESNIE

Poziom zaawansowania

POZIOM SREDNIO ZAAWANSOWANY I ZAAWANSOWANY

Kopnięcia w obie strony wymagają w tych płetwach zwiększonej siły, idealnie nadają się do treningu mięśni nóg.

Używaj ich do...

Sprintów oraz aktywacji mięśni przy dłuższych zadaniach kraulowych.

Rodzaj pióra

Krótkie, szerokie pióro, wykonane w 100% z silikonu.

Korzyści

  • Siła i wytrzymałość
  • Budują wydolność sercowo-naczyniową 
  • Właściwie kopnięcie zaczyna się z biodra a nie kolana

Stworzone aby polepszyć technikę kopnięć oraz aktywować kluczowe partie mięśni.

RURKI CZOŁOWE

RURKA CZOŁOWA STABILITY SNORKEL

RURKA TRENINGOWA I DO ĆWICZENIA TECHNIKI

Poziom zaawansowania

POZIOM ŚREDNIO ZAAWANSOWANY I ZAAWANSOWANY

Rurka zakrzywia się zaraz przy głowie, dzięki czemu łatwiej jest utrzymać podwyższoną pozycję ciała w wodzie podczas sprintów.

Używaj jej do...

Utrzymania idealnej stabilizacji podczas sprintów i na dłuższych dystansach.

Korzyści

  • Projekt rurki bez mostka zapewnia najwyższą możliwą wygodę użytkowania i stabilizację
  • Długość rurki można dopasować do swoich indywidualnych potrzeb, dzięki pięciu różnym ustawieniom
  • Opatentowana konstrukcja ustnika pozwala obrócić go w bok, np. pomiędzy zadaniami

Stworzona z myślą o zawodowych pływakach, którzy trenują na dużych prędkościach.

RURKA CZOŁOWA SWIMMERS’S SNORKEL

RURKA TRENINGOWA I DO ĆWICZENIA TECHNIKI

Poziom zaawansowania

POZIOM POCZĄTKUJĄCY, ŚREDNIO ZAAWANSOWANY I ZAAWANSOWANY

Zawiera zawór, który chroni wnętrze rurki przed dostaniem się do niej wody. Wydmuchanie wody z rurki po nawrocie koziołkowym wymaga dużej pojemności płuc.

Używaj jej do...

Dłuższych zadań, które wymagają częstego robienia nawrotów koziołkowych i otwartych.

Korzyści

  • Zwiększa pojemność płuc i wytrzymałość aerobową
  • Pozwala skoncentrować się na prawidłowej technice i rytmie pociągnięć
  • Uczy prawidłowego ułożenia głowy i ciała

Stworzona z myślą o zwiększaniu pojemności płuc oraz możliwości koncentracji na technice pływania.

RURKA CZOŁOWA GLIDE

RURKA TRENINGOWA I DO ĆWICZENIA TECHNIKI

Poziom zaawansowania

POZIOM POCZĄTKUJĄCY, ŚREDNIO ZAAWANSOWANY I ZAAWANSOWANY

Prosta konstrukcja utrzymuje rurkę we właściwej pozycji i pozwala pływakom na łatwe wydmuchanie wody z rurki.

Używaj jej do...

Wszystkie ćwiczenia!

Korzyści

  • Zapewnia idealną stabilizację przy wszystkich prędkościach
  • Buduje wytrzymałość płuc
  • Pozwala skoncentrować się na prawidłowej technice i rytmie pociągnięć

Stworzona jako rurka wdrożeniowa, z której łatwo pozbyć się wody podczas pływania.

RURKA CZOŁOWA FREESTYLE SNORKEL

STWORZONA Z MYŚLĄ O KRAULU

Poziom zaawansowania

ŚREDNIO ZAAWANSOWANY I ZAAWANSOWANY

Dzięki specjalnemu kształtowi rurka zakrzywia się nad głową pływaka. Wydmuchanie wody po zanurzeniu rurki wymaga dużej pojemności płuc.

Używaj jej do...

Kraul – zarówno długie zadania wytrzymałościowe jak i sprinty.

Korzyści

  • Pozwala cieszyć się pływaniem bez podnoszenia i obracania głowy
  • Uczy prawidłowego ułożenia głowy i ciała
  • Maksymalizuje efektywność pociągnięć

Stworzona jako rurka wdrożeniowa, z której łatwo pozbyć się wody podczas pływania.

Skontaktuj się z nami

Jeśli masz jakieś pytania, wyślij nam wiadomość.

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityka prywatności i Warunki świadczenia usług